Krytyka
1
Na dobry początek: 27.10-3.11.2014
Redakcja
1
SZTUKA NA GORĄCO: MILLENIALSI WE WRO
Karolina Plinta
1
Miłosny Performance: Miłość w cieniu tragedii (Aleka Polis)
Zofia Krawiec
1
5 356 000 albo rynek w peryferyjnym polu sztuki
Jakub Banasiak
1
Widok naszego cierpienia. „Pozbawienie” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Zofia Cielątkowska
1
Kosmos wzywa, ale pozostaje głuchy. Odpowiedź na recenzję Piotra Słodkowskiego
Joanna Walewska
1
Farba zamiast sukienki. Vera Lehndorff i Holger Trülzsch w Spectra Art Space
Zofia Krawiec
1
NA DOBRY POCZĄTEK: 8-29.09.2014
Redakcja
1
W oku pamięci. Horst Hoheisel i Andreas Knitz w CK Zamek
Marta Smolińska
1
Bardzo istotny punkt odniesienia. „Polikolor” Marty Antoniak w BWA Sokół
Jolanta Bobala
1
NA DOBRY POCZĄTEK: Najciekawsze festiwale jesieni
Redakcja
1
Miłosny performance: „Skalpy miłości”, Jan Smaga
Zofia Krawiec
1
Zdzisław Beksiński jako totalne dzieło sztuki
Jakub Banasiak
1
Na dobry początek: 10 najciekawszych wystaw jesieni
Redakcja
1
Kolektywizm. „There is no meaning if meaning is not shared” w Gdańskiej Galerii Miejskiej
Karolina Majewska
1
Krasnale i kremówki. „Papieże” w MOCAKu
Jolanta Bobala
1
Nocne szaleństwa w galerii sztuki. „Midnight Show II” w BWA Dizajn
Kamila Wielebska
1
Sanatorium i laboratorium. 4. Festiwal Sztuki Efemerycznej Konteksty w Sokołowsku
Magdalena Ujma
1
Zawsze chciałem być artystą, ale mogę tylko o nich pisać: Paweł Althamer
Wojciech Albiński i Szymon Rogiński
1
Od rygoru do gry pozorów. „Wokół Bauhausu” w galerii Arsenał w Białymstoku
Konrad Schiller
1
Powrót do tropików. „M/W” Jeremy’ego Millara w Muzeum Sztuki w Łodzi
Wojciech Sztaba
1
Kilka słów w sprawie tzw. sztuki pt. „Golgota Picnic” i tekstów w jej obronie
Piotr Bernatowicz
1
Teresa Żarnower – wstydliwy uniwersalizm i zapomniane marginesy? Podsumowanie konferencji w Muzeum Sztuki
Agnieszka Rejniak-Majewska
1
Inni Europejczycy. „Oksymoron normalności” w białostockim Arsenale
Katarzyna Szydłowska
1
Czytasz o tym czego nie zobaczysz. O „Tajsie”
Joanna Kobyłt
1
„W stronę instytucji krytycznej” w poznańskim Arsenale
Redakcja
1
Widma awangardy
Dorota Jagoda Michalska
1
À propos cudów lubelskich
Marta Ryczkowska
1
Szum 5/2014
Redakcja
1
Miłosny performance: Wojciech Puś, „Magic Hour”
Zofia Krawiec
1
Zawsze chciałem być artystą, ale mogę tylko o nich pisać: Mirosław Bałka
Wojciech Albiński i Szymon Rogiński
1
SZTUKA NA GORĄCO: Lublin pełen cudów
Karolina Plinta
1
„Jak to widzisz” w galerii Szara Kamienica w Krakowie
Katarzyna Maniak
1
Na dobry początek (23-30.06.2014)
Redakcja
1
Problem estetyzacji. Po co Katowicom street art?
Marta Kudelska
1
Przepraszam, którędy na „Golgotę”? – kilka uwag o wolności artystycznej wypowiedzi i kulturowych wojnach
Jakub Dąbrowski
1
Inny punkt wyjścia. Berlin Documentary Forum 3
Kaja Pawełek
1
Miłosny performance: Zofia Kulik, „List z Mediolanu”
Zofia Krawiec
1
NA DOBRY POCZĄTEK (9-16.06.2014)
Redakcja
1
8. Berlin Biennale: Wielebska, Sikora, Plinta
Redakcja