Krytyka
1
Granat w dziwnej koronie. „Paradżanow. Chcę minąć swój cień” w Zachęcie
Aleksy Wójtowicz
1
Nadal chcemy całego życia, ale mamy już własną historię. „Chcemy całego życia” w PGS Sopot
Wiktoria Szczupacka
1
Szacunek dla otoczenia. Narracje #15
Janek Owczarek
1
Ambicje totalne poza totalitaryzmami. „Socmodernizm” w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie
Lidia Pańków
1
Z dziesiątego piętra. „Zniknij nad Wisłą” w Bunkrze Sztuki
Marcin Stachowicz
1
Katalog strat fantomowych i zysków realnych. „Kwiaty zła” Piotra Uklańskiego w Fundacji Galerii Foksal
Stach Szabłowski
1
Przyrządy i narządy, czyli Bereś redivivus
Anna Markowska
1
Gotyk na skraju Stilonu. „Nienawidzę antropocenu” Katarzyny Górnej w gorzowskim MOS-ie
Aleksy Wójtowicz
1
Zakonnice, gnicie i chthulucen. „Garstką ziemi ciało moje przykryte zostało” Marii Plucińskiej w Gdańskiej Galerii Miejskiej.
Gabi Skrzypczak
1
Jak przeceniamy sztukę ludzi i nie doceniamy sztuki AI. Sztuczna Inteligencja i obawy o „prawdziwą” sztukę
Łukasz Białkowski
1
„Moja praca jest coraz bardziej naga”. Tapta w Muzeum Susch
Anna Pajęcka
1
„Nie o ten taniec chodzi tylko i wyłącznie”. „Euforia” w Muzeum Woli
Antonina Ulatowska
1
Od megakryzysu do hiperawangardy #7: Bez paniki – metodologie ryzykanctwa (Krzysztof M. Bednarski)
Tomasz Kozak
1
Chór POLIN/Chór w Ruchu
Kinga Senczyk
1
Wykorzenienie. Biennale Matter of Art 2024
Piotr Policht
1
Między widelcem a brzegiem talerza. O jedzeniu i sztuce
Aleksy Wójtowicz
1
Od megakryzysu do hiperawangardy #6: Histerykomicy w hospicjum (Zbigniew Libera i Jerzy Truszkowski)
Tomasz Kozak
1
W hołdzie Kici-Koci. Marek Oberländer w Muzeum Narodowym we Wrocławiu
Anna Markowska
1
Mokro i z nadzieją. „SPLASH: eco + hydrosexuals unite!” w lokalu_30
Agata Czarnacka
1
Jaka tkanina wczoraj, taka sztuka jutro. „Fenomen polskiego kilimu” w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Piotr Policht
1
Czy zdjęcie może leczyć? Fotofestiwal 2024
Milena Soporowska
1
Jak najlepiej natchnione. „Ręce mam wypełnione pracą” w galerii Lisowski
Rita Müller
1
Od megakryzysu do hiperawangardy #5: Pożądanie fanatyzmu (Daniel Rycharski)
Tomasz Kozak
1
Herstoria? Tak, ale z naszymi artystami! „Olbrzymki” w BWA Wrocław
Karolina Plinta
1
Mistrzostwa Polski w jedzeniu morskiej pianki. „Wolne żarty. Humor lat 90.” w Muzeum Karykatury im. E. Lipińskiego
Aleksy Wójtowicz
1
Od megakryzysu do hiperawangardy #4: Kalejdoskop solidarności
Tomasz Kozak
1
Magia w służbie neomarksizmu. Na marginesie „Zygzaków heksizmu” Tomasza Kozaka
Helena Łomnicka
1
Spis treści #17
Karolina Plinta
1
Męskość: nowe otwarcie. Patryk Różycki w Sklepie Galerii Karowa
Karolina Plinta
1
Otwieranie drzwi tkaninie. „Unravel: The Power and Politics of Textiles in Art” w Barbican
Piotr Kosiewski
1
Wenus bez futra. „Krzycz, Siostro, krzycz!” w CSW Kronika w Bytomiu
Zofia Małysa-Janczy
1
Źródło niepokoju. „Być gościem w katastrofie” Tomasza Szerszenia
Марія Варлигіна
1
Macie swoje Manieczki. Rave i „Rave”
Aleksy Wójtowicz
1
Te straszne czarownice. Feministyczna tarocistka patrzy na „Zygzaki heksizmu” Tomasza Kozaka
Agata Czarnacka
1
Od megakryzysu do hiperawangardy #3: Zygzaki heksizmu
Tomasz Kozak
1
Recykling jako forma przetrwania. O śmieciach w sztuce
Aleksy Wójtowicz
1
To nie jest moja historia, czyli o ponownym uczestniczeniu
Magdalena Furmaniuk
1
W poszukiwaniu nowych tożsamości. „Zaraz po walentynkach” i Anastazja Sosunova w białostockim Arsenale
Anna Pajęcka
1
Choreografowanie uwagi. „Ucieleśniona uważność w wybranych praktykach tańca współczesnego” Katarzyny Słobody
Anna Pajęcka
1
W spektrum PRL-u. Rocznicowe wystawy Biennale Fajansu Włocławskiego oraz plenerów w Osiekach
Karolina Majewska-Güde