Krytyka
1
Postęp i zdrada. Głos w sprawie Składu Solnego
Arkadiusz Półtorak
1
Delfina Jałowik dyrektorką Bunkra Sztuki, czyli w Krakowie bez zmian. Komentarz redakcji
Redakcja
1
Proteza Strzemińskiego czy papieros Kobro? O „Radykalnym oku” Andrzeja Turowskiego
Anna Markowska
1
Narrator z kwadratową głową. O twórczości Przemysława Piniaka
Stach Szabłowski
1
Chodź, pomaluj mój świat. „Nos w dupie” Karola Radziszewskiego w Galerii Foksal
Rita Müller
1
Plan dziesięcioletni. Top dekady „Szumu”
Aleksy Wójtowicz
1
Szum, czyli sygnał. Na dziesięciolecie „Szumu”
Wojciech Albiński
1
Wielka Artystka i czuły narrator. „Abakanowicz. Trauma i sława” Pawła Kowala
Karolina Plinta
1
Katalog (nie)przeżytych doświadczeń. „Stos zdjęć” Zbigniewa Libery i Łukasza Chotkowskiego
Marcin Stachowicz
1
Głowy do wycierania. „Art is not Rest” Wandy Czełkowskiej w Muzeum Susch
Piotr Policht
1
Erotyczne życie roślin. Wojciech Ćwiertniewicz i Przemek Branas w Galerii Lisowski
Karol Sienkiewicz
1
Doktor Ja. O rządach Janusza Janowskiego w Zachęcie
Karolina Plinta
1
Wybory 2023: Lewica i Polska 2050 o sztuce [nasza ankieta]
Redakcja
1
Cały świat z głowy. „Jesteście moi” Jakuba Juliana Ziółkowskiego w MOCAK-u
Magdalena Ujma
1
Historia znikania. Małgorzata Potocka w Fundacji Arton
Piotr Policht
1
Bezużyteczne i nieodzowne. „Muzeum. Historia światowa” (tom. I) Krzysztofa Pomiana
Agnieszka Morawińska
1
Języki odmiennych intymności. „Pocałunek nie zabija” Ani Nowak w Muzeum Sztuki Nowoczesnej
Aleksander Kmak
1
Stażewski – znany nieznajomy. „Późny styl” w Muzeum Sztuki w Łodzi
Adam Szymczyk
1
Nowy panteizm. „Duby smalone” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Piotr Policht
1
Układanie tożsamości. Kaszuby według Szlagi
Jakub Knera
1
Jak działa płot. „Dziel i łącz” Tytusa Szabelskiego-Różniaka w CSW Kronika
Piotr Policht
1
Baśki, ciotki i ikony, czyli Barbie w sztuce polskiej
Aleksy Wójtowicz
1
Lalka na skraju załamania nerwowego. Barbie w Muzeum Narodowym w Poznaniu i w kinach
Aleksy Wójtowicz
1
W Jego cieniu. „Maria Stangret. Gra w miejsca” w Cricotece
Łukasz Białkowski
1
Zobaczyć gruz. „Zgruzowstanie” w Muzeum Warszawy
Agata Pietrasik
1
Spis Treści. Nowy dział SZUMU
Aleksy Wójtowicz
1
Spotkanie w Domu Mamuta. 10. Triennale Młodych w Orońsku „Utrwalanie”
Karolina Plinta
1
Szklany brzuszek. Dominika Olszowy w Gdańskiej Galerii Miejskiej
Stach Szabłowski
1
Odbudowa Ukrainy już się rozpoczęła. „Biuro Odbudowy Ukrainy” w Muzeum Warszawy
Anna Cymer
1
Wyznanie lęku. „Coś miękkiego, coś obcego, coś groźnego” Zuzy Golińskiej w PGS Sopot
Aleksander Kmak
1
Obecność ciała. Maria Bartuszová w Tate Modern
Piotr Kosiewski
1
Kanarek w kopalni. „Podróż do wnętrza Ziemi” w BWA Wrocław Główny
Aleksy Wójtowicz
1
Od igły po helikopter. „Lombard Bytom” w CSW Kronika
Karolina Wajman
1
Świadectwo niedojrzałości, czyli ciemna materia patrzy na boom. Wokół filmu „Ile za sztukę?”
Aleksy Wójtowicz
1
Złota horda abakanów
Dorota Jagoda Michalska
1
Unifikować, upraszczać, mamić. Fotografika nie-odczarowana
Weronika Kobylińska
1
Lament krewetki. „Hay, Straw, Dump” w Galerie Václava Špály i „My Body Is Not an Island” Evy Koťátkovej w Galerii Narodowej w Pradze
Piotr Policht
1
Rozbijmy zabawę! Uwagi na marginesie wystawy „Anka Ptaszkowska. Przypadkiem”
Agata Pyzik
1
Trawa po drugiej stronie płotu. Trzy wystawy w Plato Ostrawa
Anna Batko
1
Pomieszanie z poplątaniem. Co wysupłuję z wątków 17. Międzynarodowego Triennale Tkaniny w Łodzi
Wiktoria Kozioł