Zamknij reklamę [
10
]
NR 38/2023
Wesprzyj nas!
Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
News
Eseje
Podcast
Magazyn
Redakcja
Znajdź
wesprzyj
Sklep
Newsletter
NR 38/2023
Newsletter
Wesprzyj nas!
News
Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
Eseje
Podcast
Sklep
Magazyn
Redakcja
Znajdź
12
2022
Krytyka
02.12.2022
Zmieniaj globalnie, działaj lokalnie? Narracje 2022
Antoni Michnik
11
2022
Krytyka
25.11.2022
Intersekcjonalny patchwork. „Przeczarowując świat” Małgorzaty Mirgi-Tas w Pawilonie Polonia na Biennale Sztuki w Wenecji
Thuc Linh Nguyen Vu
Krytyka
11.11.2022
Denaturalizacja kolonialnego widzenia. „Questioning the Visible” i „So They Won’t Say We Don’t Remember” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Marcin Stachowicz
10
2022
Krytyka
28.10.2022
Polski stan wyjątkowy. Nowa sztuka fotografii w Berlinie
Paweł Leszkowicz
Krytyka
21.10.2022
Świt rynku, zmierzch świata. WGW i Fringe
Anna Pajęcka
Krytyka
07.10.2022
Witamy w rupieciarni Realnego! Prawda i trauma w sztuce Si On
Jan Sowa
09
2022
Krytyka
30.09.2022
Bo to zła kobieta była. Polemika z tekstem Agaty Pyzik „Kontrariuszka sztuki”
Izabela Morska
Krytyka
30.09.2022
Kryzys dźwignią handlu. Ankieta o rynku sztuki
Redakcja
Krytyka
23.09.2022
Witajcie w miasteczku North Park. „Republika słońca” w BWA Studio Wrocław
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
16.09.2022
Kontrariuszka sztuki. Uwagi na marginesie „Opowieści okrutnych” Aleksandry Waliszewskiej w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Agata Pyzik
Krytyka
02.09.2022
Wystawa, którą kochacie nienawidzić. „Niepokój przychodzi o zmierzchu” w Zachęcie
Aleksy Wójtowicz
08
2022
Krytyka
„Gra o wszystko” Jerzego Krawczyka w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki
Zofia Rohozińska
Krytyka
05.08.2022
Wielość – siła czy PR? KRAKERS 2022
Marta Kudelska
07
2022
Krytyka
22.07.2022
Retransmisja z rewolucji. „Dekolonizacje” w Galerii Studio
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
08.07.2022
Legion fotograficznych safari. Miesiąc Fotografii i Fotofestiwal 2022
Marcin Stachowicz
06
2022
Krytyka
24.06.2022
Pośrednicy ze świata wojny. „Great Patriotic” w Galerii Miejskiej BWA w Bydgoszczy
Piotr Kosiewski
Krytyka
17.06.2022
Czy artyści mogą zakazać instytucji wystawiania swoich dzieł? Sztuka i prawo autorskie (cz. 3)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
10.06.2022
Koło pracy. Alternatywne Targi Pracy Pracuj Polska
Piotr Puldzian Płucienniczak
Krytyka
03.06.2022
Wołyński sen. „Niebieskie zboże” Mikołaja Sobczaka w Galerii Bielskiej BWA
Arkadiusz Półtorak
05
2022
Krytyka
27.05.2022
Jak odzyskać „Tęczę”. Sztuka i prawo autorskie (cz. 2)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
13.05.2022
Gdyby Cattelan został pozwany w Polsce. Sztuka i prawo autorskie (cz. 1)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
06.05.2022
Walka o oddech. „Gdy słońce jest nisko – cienie są długie” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Karolina Plinta
04
2022
Krytyka
29.04.2022
Niech dominuje forma. „Obrzędy intymności” w OP ENHEIM
Anna Pajęcka
Krytyka
22.04.2022
Mózg na ścianie. „ROHTKO” w Teatrze im. J. Kochanowskiego w Opolu
Dorian Widawski
Krytyka
01.04.2022
Jak zrujnować sobie życie za pomocą jabłka. „Take My Eyes” w lokalu_30
Aleksy Wójtowicz
03
2022
Krytyka
25.03.2022
Tasowanie kolekcji. „Ćwiczenia ze sztuki” w Muzeum ASP w Warszawie
Piotr Kosiewski
Krytyka
18.03.2022
Szekspir, grzyby i wirtual. „Sen nocy letniej” Krzysztofa Garbaczewskiego w Starym Teatrze
Katarzyna Oczkowska
Krytyka
11.03.2022
Kobiety na skraju łóżka. „Kto napisze historię łez. Artystki o prawach kobiet” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej
Agata Pyzik
Krytyka
04.03.2022
Z krzyża zdjęty. „Wszystkie nasze strachy” w reżyserii Łukasza Rondudy i Łukasza Gutta
Marcin Stachowicz
Krytyka
04.03.2022
Rośliny jako Radykalnie Inni. O „Złym Zielu” Magdy Jędry
Marta Ryczkowska
02
2022
Krytyka
18.02.2022
Pojedynek na spojrzenia. „Cudowność powtarzania czegokolwiek” w Art Agendzie Novej
Arkadiusz Półtorak
Krytyka
11.02.2022
Seksowny bolszewik w kolejnej odsłonie. „Mon chéri Soviétique” Karola Radziszewskiego w BWA Wrocław
Anna Markowska
01
2022
Krytyka
28.01.2022
Pikselowa transformacja. „8 bitów sztuki” w BWA Tarnów
Janek Owczarek
Krytyka
28.01.2022
W oczekiwaniu na pozaziemską kolonizację. 32. edycja Nagrody Jindřicha Chalupeckiego i wystawa Ester Krumbachovej w Domu Sztuki w Brnie
Karolina Plinta
Krytyka
21.01.2022
The unknown future rolls towards us.
19. Biennale Sztuki Mediów WRO 2021
Marcin Ludwin
Krytyka
14.01.2022
Bielskie średniowiecze. 45. edycja Biennale Malarstwa Bielska Jesień 2021
Karolina Plinta
Krytyka
07.01.2022
Rok 2021, czyli z życia żab
Stach Szabłowski
Krytyka
07.01.2022
2021: pocztówki znad krawędzi
Kuba Szreder
12
2021
Krytyka
31.12.2021
MAGAZYNSZUM.PL: TOP 2021
Redakcja
Krytyka
17.12.2021
Obiekt czy usługa? „Pazur” na targowisku Bakalarska
Dang Thuy Duong
Następna strona »
Tłumaczymy sztukę z artystycznego na polski
Jesteśmy zespołem specjalistów i specjalistek. Od dekady komentujemy, analizujemy, objaśniamy reguły rządzące światem sztuki. Pomóż realizować nam naszą misję.
Wspieram Was na Patronite
Newsletter Szumu
Co piątek w Twojej skrzynce!
‹
›
×
‹
›
×