Krytyka
1
Zuchwałe „Dziedzictwo”
Aleksander Kmak
1
Strach pożera duszę. Fragmentaryczny raport o sytuacji w węgierskiej kulturze / Fear Eats the Soul: A Partial Report on Hungarian Contemporary Culture
Lívia Páldi
1
Doktrynerstwo à rebours
Piotr Policht
1
Nadchodzi czas? Oby
Jakub Banasiak
1
Sprostowanie tekstu Mikołaja Iwańskiego „Polki, mieszczanki, liberałki”
Izabela Kowalczyk
1
Warszawa nie będzie drugim Berlinem. Warsaw Gallery Weekend 2017
Stach Szabłowski
1
Polki, mieszczanki, liberałki
Mikołaj Iwański
1
Misja
Karol Sienkiewicz
1
Open Letter from documenta 14 artists. On the emancipatory possibility of decentered exhibitions
documenta 14 artists
1
Polskość bez cenzury. Grassomania 9
Daga Ochendowska
1
O recentralizacji BWA raz jeszcze, czyli co (i dlaczego) powiedziałem podczas Ogólnopolskiej Konferencji Kultury
Jakub Banasiak
1
Szum Express #6: #spojrzenia #repolonizacjainstytucji #krakówwwarszawie
Karolina Plinta, Piotr Policht
1
The 32nd Biennial of Graphic Arts in Ljubljana ”Birth as Criterion”
Redakcja
1
Reprezentacja U36, czyli przemoc, wigwam i łzy millenialsów
Stach Szabłowski
1
„Pamiątka” wakacji. Łódź – Zakopane – Jarosław – Dyneburg – Awinion
Ewa Łączyńska-Widz
1
Projekt Ursus. Sztuka i aktywizm mierzą się z przeszłością
Anita Gócza
1
Więcej fitnessu w sztuce!
Piotr Policht
1
Żmijewski’s uneducation * / Žmijevska at-izglītošanās *
Katarzyna Bojarska
1
Sztuka w multipleksie
Jakub Majmurek
1
Na kolanie, ale w słusznej sprawie / Scrawling and scribbling for a good cause
Jakub Gawkowski
1
Odpowiedź na list Jerzego Goliszewskiego
Karina Dzieweczyńska
1
Polityczność a dobry „timing”
Karolina Majewska-Güde
Karolina Plinta
1
Wieczny powrót tego samego. Skulptur Projekte Münster 2017
Jakub Bąk
1
Chcesz mieć wystawę w Galerii EL, czy nie?!
Jerzy Goliszewski
1
Ironiści i kontrrewolucjoniści, czyli artystyczna wojna III i IV RP
Jakub Banasiak
1
„Dancing Flowers” Alexandre’a Danga w MCSW „Elektrownia” w Radomiu
Redakcja
1
Europejczyk Środka
Łukasz Galusek
1
Do czego służy dobra zmiana? 7. edycja Kontekstów dzień po dniu
Karolina Plinta
1
Szum Express #5: #endlessperformance #dizajnwystawienniczy #pupilkakrytyki
Karolina Plinta, Piotr Policht
1
Scenotechnika futuryzmu i teatr polskiej awangardy (1919–1940)
Przemysław Strożek
1
Odpowiedź na tekst Waldemara Tatarczuka „Konteksty poza Kontekstami”
Fundacja Sztuki Współczesnej In Situ, Małgorzata Sady
1
Safari w kurniku. Scena galeryjna w Bukareszcie / Safari in a henhouse. The gallery scene of Bucharest.
Piotr Policht
1
Potencjały oporu. „Deklaracja Sprzeciwu” Grupy nad Wisłą z Torunia
Malina Barcikowska
1
Kolejna cegła w murze *
Marek Bartelik
1
Konteksty poza Kontekstami
Waldemar Tatarczuk
1
Szum Express #4: #zdradzieckiemordeczki #pleśnwłazience #fatalnaimitacja
Karolina Plinta, Piotr Policht
1
Między tym, co jest, a tym, co wymarzone – sztuka na Łotwie
Santa Mičule
1
Model bliski władzy. O „Historiofilii” w Starej Drukarni
Piotr Kosiewski
1
Artystka w lustrze. O malarstwie Karoliny Jabłońskiej
Karolina Plinta
1
„Nie jestem już psem” w Muzeum Śląskim
Redakcja