Eseje

1
O „romantycznym konceptualizmie” i duchowości w sztuce Ludmiły Popiel i Jerzego Fedorowicza
Łukasz Mojsak

1
Galeria Wschodnia – biografia miejsca
Tomasz Załuski

1
Trasa W-Z, czyli współczesny renesans polski
Grzegorz Piątek

1
Wokół barów (i w środku nich)
Michał Grzegorzek

1
Krytyka feministyczna w Polsce. Zarys problematyki


1
O katowickiej grupie Oneiron
Paweł Gawlik, Laura Waniek

1
Kultura wizualna w Polsce. Fragmenty
Iwona Kurz

1
„Beksiński – Dmochowski. Listy 1999-2003”
Zdzisław Beksiński, Piotr Dmochowski

1
Siedząca rewolucja. Lata 80., Wrocław, świat cały i okolice *
Piotr Lisowski

1
Wprowadzenie do nowej edycji „Teorii widzenia” Władysława Strzemińskiego
Iwona Luba

1
Malując progi, deprecjonując malarstwo. Wspomnienia Marii Stangret-Kantor
Maria Stangret

1
Praca, prace i sztuka. O różnicach między pracą pracowników sztuki a wytwarzaniem artystycznych prac


1
Jak Rock’n’Roll zmieniał Wrocław
Anna Mituś