Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
News
Eseje
Scena
Radio
Magazyn
Redakcja
Znajdź
Sklep
Newsletter
Newsletter
News
Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
Eseje
Scena
Radio
Sklep
Magazyn
Redakcja
Znajdź
Krytyka
„Gra o wszystko” Jerzego Krawczyka w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki
Zofia Rohozińska
Krytyka
05.08.2022
Wielość – siła czy PR? Krakers 2022
Marta Kudelska
07
2022
Krytyka
22.07.2022
Retransmisja z rewolucji. „Dekolonizacje” w Galerii Studio
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
08.07.2022
Legion fotograficznych safari. Miesiąc Fotografii i Fotofestiwal 2022
Marcin Stachowicz
06
2022
Krytyka
24.06.2022
Pośrednicy ze świata wojny. „Great Patriotic” w BWA Bydgoszcz
Piotr Kosiewski
Krytyka
17.06.2022
Czy artyści mogą zakazać instytucji wystawiania swoich dzieł? Sztuka i prawo autorskie (cz. 3)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
10.06.2022
Koło pracy. Alternatywne Targi Pracy Pracuj Polska
Piotr Puldzian Płucienniczak
Krytyka
03.06.2022
Wołyński sen. „Niebieskie zboże” Mikołaja Sobczaka w Galerii Bielskiej BWA
Arkadiusz Półtorak
05
2022
Krytyka
27.05.2022
Jak odzyskać „Tęczę”. Sztuka i prawo autorskie (cz. 2)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
13.05.2022
Gdyby Cattelan został pozwany w Polsce. Sztuka i prawo autorskie (cz. 1)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
06.05.2022
Walka o oddech. „Gdy słońce jest nisko – cienie są długie” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Karolina Plinta
04
2022
Krytyka
29.04.2022
Niech dominuje forma. „Obrzędy intymności” w OP ENHEIM
Anna Pajęcka
Krytyka
22.04.2022
Mózg na ścianie. „ROHTKO” w Teatrze im. J. Kochanowskiego w Opolu
Dorian Widawski
Krytyka
01.04.2022
Jak zrujnować sobie życie za pomocą jabłka. „Take My Eyes” w lokalu_30
Aleksy Wójtowicz
03
2022
Krytyka
25.03.2022
Tasowanie kolekcji. „Ćwiczenia ze sztuki” w Muzeum ASP w Warszawie
Piotr Kosiewski
Krytyka
18.03.2022
Szekspir, grzyby i wirtual. „Sen nocy letniej” Krzysztofa Garbaczewskiego w Starym Teatrze
Katarzyna Oczkowska
Do zobaczenia
17.03.2022
„Możesz uciec z bezkresnego środka, na sam dół góry” w Trafostacji Sztuki
Krytyka
11.03.2022
Kobiety na skraju łóżka. „Kto napisze historię łez. Artystki o prawach kobiet” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej
Agata Pyzik
Krytyka
04.03.2022
Z krzyża zdjęty. „Wszystkie nasze strachy” w reżyserii Łukasza Rondudy i Łukasza Gutta
Marcin Stachowicz
Krytyka
04.03.2022
Rośliny jako Radykalnie Inni. O „Złym Zielu” Magdy Jędry
Marta Ryczkowska
02
2022
Krytyka
18.02.2022
Pojedynek na spojrzenia. „Cudowność powtarzania czegokolwiek” w Art Agendzie Novej
Arkadiusz Półtorak
Krytyka
11.02.2022
Seksowny bolszewik w kolejnej odsłonie. „Mon chéri Soviétique” Karola Radziszewskiego w BWA Wrocław
Anna Markowska
01
2022
Krytyka
28.01.2022
Pikselowa transformacja. „8 bitów sztuki” w BWA Tarnów
Janek Owczarek
Krytyka
28.01.2022
W oczekiwaniu na pozaziemską kolonizację. 32. edycja Nagrody Jindřicha Chalupeckiego i wystawa Ester Krumbachovej w Domu Sztuki w Brnie
Karolina Plinta
Krytyka
21.01.2022
The unknown future rolls towards us.
19. Biennale Sztuki Mediów WRO 2021
Marcin Ludwin
Krytyka
14.01.2022
Bielskie średniowiecze. 45. edycja Biennale Malarstwa Bielska Jesień 2021
Karolina Plinta
Krytyka
07.01.2022
Rok 2021, czyli z życia żab
Stach Szabłowski
Krytyka
07.01.2022
2021: pocztówki znad krawędzi
Kuba Szreder
12
2021
Krytyka
31.12.2021
MAGAZYNSZUM.PL: TOP 2021
Redakcja
Krytyka
17.12.2021
Obiekt czy usługa? „Pazur” na targowisku Bakalarska
Dang Thuy Duong
Krytyka
10.12.2021
Pusty dom. Piotr Łakomy w Gdańskiej Galerii Miejskiej 2
Jakub Banasiak
Krytyka
03.12.2021
Co robić? Janusz Janowski w Zachęcie
Redakcja
Krytyka
03.12.2021
Malarskie bachanalia. Potencja w BWA Zielona Góra
Marta Czyż
11
2021
Krytyka
19.11.2021
Nad naszą wsią przeleciał meteoryt. „Statek kosmiczny wielki na pół wsi” Bartosza i Tomasza Zaskórskich w Miejscu Projektów Zachęty
Olga Drenda
Krytyka
05.11.2021
Gdańsk 2005–2080. Otwarcie NOMUS i Narracje #12
Karolina Plinta
10
2021
Krytyka
29.10.2021
Biało-czerwony (-biały). „Odkształcenie” w DOMIE
Anna Pajęcka
Krytyka
22.10.2021
Hybrydyczność, czyli co? „Hybrid–in” w BWA Wrocław
Aleksander Kmak
Krytyka
15.10.2021
Wizja zera niepokoju. Warsaw Gallery Weekend 2021
Karolina Plinta, Agata Pyzik
Krytyka
15.10.2021
Multimedialne protezy wykluczonych ciał. „Niebo nad Krakowem. LGBT mówi” Krzysztofa Wodiczki
Weronika Plińska
Krytyka
08.10.2021
Historia i storczyki. „Klimaks” w Muzeum Emigracji
Monika Borys
Następna strona »
Newsletter Szumu
Co piątek w Twojej skrzynce!
‹
›
×
‹
›
×