Zamknij reklamę [
10
]
NR 12/2023
Wesprzyj nas!
Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
News
Eseje
Podcast
Magazyn
Redakcja
Znajdź
wesprzyj
Sklep
Newsletter
NR 12/2023
Newsletter
Wesprzyj nas!
News
Krytyka
Rozmowy
Do zobaczenia
Na dobry początek
Eseje
Podcast
Sklep
Magazyn
Redakcja
Znajdź
Krytyka
24.03.2023
Maruder peryferii. Wokół wystawy Cezarego Bodzianowskiego w Fundacji Galerii Foksal
Dorota Jarecka
Krytyka
17.03.2023
Strefa komfortu. Rozkwit i upadek nowego malarstwa 2013—2023
Piotr Policht
Krytyka
03.03.2023
Dwie historiozofie. „Obywatele kosmosu” w Muzeum Sztuki w Łodzi
Arkadiusz Półtorak
02
2023
Krytyka
24.02.2023
Historia potencjalna. „I ogień, i popiół” Nikity Kadana w Muzeum Sztuki w Łodzi
Piotr Kosiewski
Krytyka
17.02.2023
Policja jest nieoczywista. „Nigdy nie będziesz szła sama” Adama Kozickiego w Biurze Wystaw
Piotr Puldzian Płucienniczak
Krytyka
10.02.2023
Gra kartami historii. „Polska 2410″ w lokalu_30 i „Grunwald. Rekonstrukcja” w Teatrze Współczesnym w Szczecinie
Karolina Plinta
Krytyka
03.02.2023
Transformacja w fotografii, fotografia w transformacji. Wokół wystawy „Błysk, mat, kolor. Fotografia i Warszawa lat 90.” w Muzeum Warszawy
Monika Borys
01
2023
Krytyka
27.01.2023
Alchemia neutralności. Jerzy Rosołowicz w Muzeum Współczesnym Wrocław
Antoni Michnik
Krytyka
20.01.2023
Wystawa o tym, co zawsze. „Umarła klasa” Daniela Rycharskiego w Gunia Nowik Gallery
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
13.01.2023
Diaspora. Białoruskie artystki i artyści w Polsce
Michalina Sablik
Krytyka
06.01.2023
Pobite gary. „Disjecta Membra” w Galerii Szara Kamienica w Krakowie
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
06.01.2023
MAGAZYNSZUM.PL: TOP 2022
Redakcja
12
2022
Krytyka
09.12.2022
Dobrze mieć samochód. 14. WARSZAWA W BUDOWIE: Bitwa o ulice
Piotr Puldzian Płucienniczak
Krytyka
02.12.2022
Zmieniaj globalnie, działaj lokalnie? Narracje 2022
Antoni Michnik
11
2022
Krytyka
25.11.2022
Intersekcjonalny patchwork. „Przeczarowując świat” Małgorzaty Mirgi-Tas w Pawilonie Polonia na Biennale Sztuki w Wenecji
Thuc Linh Nguyen Vu
Krytyka
11.11.2022
Denaturalizacja kolonialnego widzenia. „Questioning the Visible” i „So They Won’t Say We Don’t Remember” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Marcin Stachowicz
10
2022
Krytyka
28.10.2022
Polski stan wyjątkowy. Nowa sztuka fotografii w Berlinie
Paweł Leszkowicz
Krytyka
21.10.2022
Świt rynku, zmierzch świata. WGW i Fringe
Anna Pajęcka
Krytyka
07.10.2022
Witamy w rupieciarni Realnego! Prawda i trauma w sztuce Si On
Jan Sowa
09
2022
Krytyka
30.09.2022
Bo to zła kobieta była. Polemika z tekstem Agaty Pyzik „Kontrariuszka sztuki”
Izabela Morska
Krytyka
30.09.2022
Kryzys dźwignią handlu. Ankieta o rynku sztuki
Redakcja
Krytyka
23.09.2022
Witajcie w miasteczku North Park. „Republika słońca” w BWA Studio Wrocław
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
16.09.2022
Kontrariuszka sztuki. Uwagi na marginesie „Opowieści okrutnych” Aleksandry Waliszewskiej w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Agata Pyzik
Krytyka
02.09.2022
Wystawa, którą kochacie nienawidzić. „Niepokój przychodzi o zmierzchu” w Zachęcie
Aleksy Wójtowicz
08
2022
Krytyka
„Gra o wszystko” Jerzego Krawczyka w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki
Zofia Rohozińska
Krytyka
05.08.2022
Wielość – siła czy PR? KRAKERS 2022
Marta Kudelska
07
2022
Krytyka
22.07.2022
Retransmisja z rewolucji. „Dekolonizacje” w Galerii Studio
Aleksy Wójtowicz
Krytyka
08.07.2022
Legion fotograficznych safari. Miesiąc Fotografii i Fotofestiwal 2022
Marcin Stachowicz
06
2022
Krytyka
24.06.2022
Pośrednicy ze świata wojny. „Great Patriotic” w Galerii Miejskiej BWA w Bydgoszczy
Piotr Kosiewski
Krytyka
17.06.2022
Czy artyści mogą zakazać instytucji wystawiania swoich dzieł? Sztuka i prawo autorskie (cz. 3)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
10.06.2022
Koło pracy. Alternatywne Targi Pracy Pracuj Polska
Piotr Puldzian Płucienniczak
Krytyka
03.06.2022
Wołyński sen. „Niebieskie zboże” Mikołaja Sobczaka w Galerii Bielskiej BWA
Arkadiusz Półtorak
05
2022
Krytyka
27.05.2022
Jak odzyskać „Tęczę”. Sztuka i prawo autorskie (cz. 2)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
13.05.2022
Gdyby Cattelan został pozwany w Polsce. Sztuka i prawo autorskie (cz. 1)
Jakub Dąbrowski
Krytyka
06.05.2022
Walka o oddech. „Gdy słońce jest nisko – cienie są długie” w Galerii Arsenał w Białymstoku
Karolina Plinta
04
2022
Krytyka
29.04.2022
Niech dominuje forma. „Obrzędy intymności” w OP ENHEIM
Anna Pajęcka
Krytyka
22.04.2022
Mózg na ścianie. „ROHTKO” w Teatrze im. J. Kochanowskiego w Opolu
Dorian Widawski
Krytyka
01.04.2022
Jak zrujnować sobie życie za pomocą jabłka. „Take My Eyes” w lokalu_30
Aleksy Wójtowicz
03
2022
Krytyka
25.03.2022
Tasowanie kolekcji. „Ćwiczenia ze sztuki” w Muzeum ASP w Warszawie
Piotr Kosiewski
Krytyka
18.03.2022
Szekspir, grzyby i wirtual. „Sen nocy letniej” Krzysztofa Garbaczewskiego w Starym Teatrze
Katarzyna Oczkowska
Następna strona »
40% rabatu, tego jeszcze nie było!
Podobnie jak nie będzie 40. numeru „Szumu”. Skorzystaj, promocja na nasze archiwum niedługo się kończy.
Zamawiam teraz
Newsletter Szumu
Co piątek w Twojej skrzynce!
‹
›
×
‹
›
×