Krytyka

1
Głowy do wycierania. „Art is not Rest” Wandy Czełkowskiej w Muzeum Susch


1
Erotyczne życie roślin. Wojciech Ćwiertniewicz i Przemek Branas w Galerii Lisowski
Karol Sienkiewicz

1
Doktor Ja. O rządach Janusza Janowskiego w Zachęcie


1
Wybory 2023: Lewica i Polska 2050 o sztuce [nasza ankieta]
Redakcja

1
Cały świat z głowy. „Jesteście moi” Jakuba Juliana Ziółkowskiego w MOCAK-u


1
Historia znikania. Małgorzata Potocka w Fundacji Arton


1
Bezużyteczne i nieodzowne. „Muzeum. Historia światowa” (tom. I) Krzysztofa Pomiana
Agnieszka Morawińska

1
Języki odmiennych intymności. „Pocałunek nie zabija” Ani Nowak w Muzeum Sztuki Nowoczesnej


1
Stażewski – znany nieznajomy. „Późny styl” w Muzeum Sztuki w Łodzi
Adam Szymczyk

1
Nowy panteizm. „Duby smalone” w Galerii Arsenał w Białymstoku


1
Układanie tożsamości. Kaszuby według Szlagi


1
Jak działa płot. „Dziel i łącz” Tytusa Szabelskiego-Różniaka w CSW Kronika


1
Baśki, ciotki i ikony, czyli Barbie w sztuce polskiej


1
Lalka na skraju załamania nerwowego. Barbie w Muzeum Narodowym w Poznaniu i w kinach


1
W Jego cieniu. „Maria Stangret. Gra w miejsca” w Cricotece


1
Zobaczyć gruz. „Zgruzowstanie” w Muzeum Warszawy
Agata Pietrasik

1
Spis Treści. Nowy dział SZUMU


1
Spotkanie w Domu Mamuta. 10. Triennale Młodych w Orońsku „Utrwalanie”


1
Szklany brzuszek. Dominika Olszowy w Gdańskiej Galerii Miejskiej


1
Odbudowa Ukrainy już się rozpoczęła. „Biuro Odbudowy Ukrainy” w Muzeum Warszawy


1
Wyznanie lęku. „Coś miękkiego, coś obcego, coś groźnego” Zuzy Golińskiej w PGS Sopot


1
Obecność ciała. Maria Bartuszová w Tate Modern


1
Kanarek w kopalni. „Podróż do wnętrza Ziemi” w BWA Wrocław Główny


1
Od igły po helikopter. „Lombard Bytom” w CSW Kronika


1
Świadectwo niedojrzałości, czyli ciemna materia patrzy na boom. Wokół filmu „Ile za sztukę?”


1
Złota horda abakanów


1
Unifikować, upraszczać, mamić. Fotografika nie-odczarowana


1
Lament krewetki. „Hay, Straw, Dump” w Galerie Václava Špály i „My Body Is Not an Island” Evy Koťátkovej w Galerii Narodowej w Pradze


1
Rozbijmy zabawę! Uwagi na marginesie wystawy „Anka Ptaszkowska. Przypadkiem”


1
Trawa po drugiej stronie płotu. Trzy wystawy w Plato Ostrawa
Anna Batko

1
Pomieszanie z poplątaniem. Co wysupłuję z wątków 17. Międzynarodowego Triennale Tkaniny w Łodzi


1
Maruder peryferii. Wokół wystawy Cezarego Bodzianowskiego w Fundacji Galerii Foksal
Dorota Jarecka

1
Strefa komfortu. Rozkwit i upadek nowego malarstwa 2013—2023


1
Dwie historiozofie. „Obywatele kosmosu” w Muzeum Sztuki w Łodzi


1
Historia potencjalna. „I ogień, i popiół” Nikity Kadana w Muzeum Sztuki w Łodzi


1
Policja jest nieoczywista. „Nigdy nie będziesz szła sama” Adama Kozickiego w Biurze Wystaw


1
Gra kartami historii. „Polska 2410″ w lokalu_30 i „Grunwald. Rekonstrukcja” w Teatrze Współczesnym w Szczecinie


1
Transformacja w fotografii, fotografia w transformacji. Wokół wystawy „Błysk, mat, kolor. Fotografia i Warszawa lat 90.” w Muzeum Warszawy


1
Alchemia neutralności. Jerzy Rosołowicz w Muzeum Współczesnym Wrocław


1
Wystawa o tym, co zawsze. „Umarła klasa” Daniela Rycharskiego w Gunia Nowik Gallery
